مدیركل ارزیابی و رسیدگی به شكایات و بازرسی بیمه سلامت ایران:

بیمه سلامت به كسی زنگ نمی زند، گول تماس ها را نخورید

بیمه سلامت به كسی زنگ نمی زند، گول تماس ها را نخورید مطب نما: مدیركل ارزیابی، عملكرد و رسیدگی به شكایات و بازرسی بیمه سلامت ایران، اظهار داشت: خدمات بیمه سلامت تنها با استفاده از دفاتر پیشخوان انجام می گردد و به هیچ عنوان تماس تلفنی صورت نمی گیرد.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، مهدی نوروزیان در نشست خبری با اصحاب رسانه كه امروز در بیمارستان قائم(عج) مشهد برگزار شد، در مورد نحوه خدمات دهی بیمه سلامت، اظهار نمود: افرادی با نام بیمه سلامت با مردم تماس گرفته و می گویند ما برای شما دفترچه بیمه صادر كرده ایم. قبل از این هم گفته ایم سازمان بیمه سلامت خدمات خویش را تنها در دفاتر پیشخوان عرضه می كند.
وی افزود: افرادی كه تماس گرفته و خویش را بعنوان نماینده سازمان بیمه سلامت معرفی می كنند، این كار تماماً كذب و كلاهبرداری است.

نوروزیان با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 1666 بیمه سلامت، خاطرنشان كرد: از مواردی كه می گردد در این سامانه اعلام نمود همین است. ما اساساً به این شیوه پولی از مردم دریافت نمی نماییم، تنها هزینه دریافتی پول دفترچه است كه آن هم 200 تومان در دفاتر پیشخوان برای صدور دفترچه گرفته می گردد و هیچ عددی بیش تر از این نیست.
وی در مورد شكایت های رسیده در سامانه، بیان كرد: روزانه بین 500 تا 700 تماس با سامانه 1666 گرفته می گردد كه تعداد تماس و آمارها متفاوت می باشد، مثلاً در ایام تعطیل تعداد تماس كم تر است.
مدیركل ارزیابی، عملكرد و رسیدگی به شكایات و بازرسی بیمه سلامت ایران، اضافه كرد: از این تعداد تماس ها 5 تا 10 مورد شكایت یا تقدیر است كه رجوع كننده با حضور در دفاتر پیشخوان راضی از برخورد همكاران ما در دفاتر بوده است.

وی افزود: این سامانه 24 ساعته بوده و به هیچ عنوان وقفه در كار سامانه نیست، بلافاصله شكایتی و درخواستی ثبت می گردد. در سامانه همان استانی كه فرد تماس گرفته است، به صورت آنلاین در خواست را به سازمان بیمه كل سلامت همان استان ارجاع می دهند و در زمان مقرری پاسخ آن داده می شود و با استفاده از كد رهگیری می تواند شكایت یا درخواست خویش را پیگیری كند.

نوروزیان با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت شكایات سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: حدود یك ماه پیش سامانه ای به صورت رسمی راه اندازی كرده ایم كه در سامانه 1666 چند اتفاق مثبت افتاده است و بیمه شدگان سازمان می توانند تماس بگیرند و راهنمایی بگیرند.

وی افزود: اگر رجوع كننده از دفتر پیشخوانی شكایتی داشته باشد می توانند شكایات خویش را در سامانه ثبت كرده و كد رهگیری دریافت كند.




1397/06/15
13:25:12
5.0 / 5
5035
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیمه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما