تاثیر آلوئه ورا در درمان آكنه

تاثیر آلوئه ورا در درمان آكنه مطب نما: ژل آلوئه ورا كه در خیلی از محصولات پوست وجود دارد به علت خواص ضد التهابی در درمان آكنه مورد استفاده قرار می گیرد.



به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، همینطور مشاهده شده آلوئه ورا در كنار درمان های سنتی آكنه تاثیر دارد. نتایج یك مطالعه نشان داده است تركیب پماد ترتینوئین و كرم آلوئه ورا به صورت موثری ضایعات آكنه را در مبتلایان به آكنه خفیف و معمولی می كاهد.

افراد می توانند ژل آلوئه ورا را روی ضایعات آكنه در صورت یا بخش های دیگر بدن قرار دهند. همینطور می توان این ژل را به تنهایی یا در كنار دیگر محصولات طبیعی مورد استفاده قرار داد. با این وجود كارشناسان تاكید دارند آلوئه ورا درمانی جایگزین است و بنابراین دستور العمل تایید شده ای در مورد دوز مصرفی آن وجود ندارد.

سایت مدیكال نیوز تودی نوشت: آلوئه ورا علاوه بر آنكه به علت خصوصیت هایی همچون آنتی باكتریال، آنتی اكسیدان و ضد التهابی برای مقابله با آكنه موثر است، می تواند در تركیب با محصولات طبیعی دیگر مورد استفاده قرار گیرد كه شامل تركیب آلوئه ورا با آب لیمو، تركیب آلوئه ورا با عسل و دارچین و تركیب آلوئه ورا با روغن درخت چای است.




1397/01/03
13:02:12
5.0 / 5
4826
تگهای خبر: درمان , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما