علت بیشترین تماسهای مردمی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت به گزارش مطب نما، مدیر مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در مورد بیشترین تماسهای مردمی با سامانه ملی ۱۹۰، توضیحاتی عرضه داد. به گزارش مطب نما به نقل از مهر، مرضیه حکمت، از فعالیت شبانه روزی این سامانه برای عرضه خدمات به هموطنان اطلاع داد و اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۳ که با تعطیلی ادارات در خیلی از استان ها روبرو بودیم، بیشتر از ۳۵ هزار تماس با این سامانه ثبت شده است. وی ادامه داد: در همین بازه زمانی، ۲ هزار و ۲۰۵ تماس در مورد اورژانس، ۴ هزار و ۸۰۲ تماس در مورد بهداشت، ۱۵ هزار و ۶۸۵ تماس در مورد استعلام موجودی دارویی، ۲ هزار و ۴۳۲ تماس در مورد مشاوره دارویی، ۲ هزار و ۵۴۹ تماس در مورد شکایت دارو، ۵ هزار و ۱۳ تماس در مورد درمان، ۹۸۵ تماس در مورد تعرفه و ۱ هزار و ۱۱۰ تماس در مورد شکایات کادر درمان در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده است. حکمت افزود: بیشترین تماسهای مردمی با سامانه ۱۹۰ در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذر با ۴۴ درصد در ارتباط با استعلام موجودی دارویی و با ۱۴ درصد در ارتباط با شکایات حوزه بهداشت بخصوص بهداشت محیط و درمان بوده است. مدیر مرکز ملی پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: در این زمان همینطور ۳ هزار و ۳۷۳ مورد شکایت از جانب مردم در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده که بیشترین شکایات در ارتباط با حوزه بهداشت و عدم رعایت بهداشت محیط بوده است. حکمت افزود: در بعضی موارد فوریتی، همکاران ما فورا تماس هایی با مراکز درمانی برقرار و وضعیت شکایات، سریعاً پیگیری می شود و سایر شکایات هم به معاونت های مربوطه در دانشگاه های علوم پزشکی به شکل برخط ارجاع می شود. 1403/09/30 11:31:22 5.0 / 5 407 تگهای خبر: بهداشت , پزشك , پزشكی , خدمات این مطلب مطب نما را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مطب نما خدمت به بالاتر از ۸۰۰ مصدوم در کشور ترخیص ۲۳۰ نفر کاهش موالید یک زنگ خطر جدی برای کشور است فرصت طلایی ایران در تجارت جهانی از پیچیدگی صادرات تا نقش آفرینی فناورانه پاسخ سازمان غذا و دارو به ادامه دار بودن کمبود شیر خشک نظرات بینندگان مطب نما در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۲