تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار به گزارش مطب نما معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار را تمدید كرد.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، با عنایت به درخواست های مكرر پژوهشگران، مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تا ۱۷ آبان ۱۳۹۸ تمدید گردید.

دستیابی به زیست سالم و متعالی، وظیفه همه اركان سازمان شامل مدیران و دیگر كاركنان و ذی نفعان است كه مراكز علمی به علت خصیصه دانش محوری در اینباره مسئولیت جدی تری دارند، ازاین رو اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری سازمانی از وظایف كلیدی در نظام آموزش عالی در سطح جهان است كه تبیین صحیح و ترویج اثربخش آنها همچون مسائل بنیادین در تعالی علمی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی بشمار می رود.
ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، گسترش نسل جدید دانشگاه ها با رویكرد دانش بنیان، درهم تنیدگی ابعاد مختلف آموزش، پژوهش و دانشجویی لزوم دستیابی به سمت دانشگاه فضیلت مدار را باعث می شود.
دانشگاه تهران در جایگاه نماد آموزش عالی ایران در برنامه سوم خود ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی را یكی از اهداف سه گانه خویش قرار داده و اقدامات گوناگونی را در اینباره تابحال به انجام رسانده است. در این راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار را در ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ برای تحقق اهداف "ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اخلاقی بعنوان بنیادی ترین پایه در اخلاق حرفه ای"، "تبیین و گسترش اخلاق حرفه ای در سطح دانشگاهیان"، "ارائه راهكارهای عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در میان اعضای هیات علمی، كاركنان و دانشجویان"، "ترویج اخلاق در آموزش، پژوهش، فضای مجازی و مسئولیت های اجتماعی نسبت به جامعه"، "طراحی الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی دانشگاهی" و "نقش آفرینی دانشگاه در تعالی اخلاقی جامعه" برگزار می نماید.
علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه ethics.ut.ac.ir رجوع كنند.



1398/08/01
17:22:58
5.0 / 5
4273
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما