معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند خبر داد

افتتاح كافه كارآفرینی دانشگاه بیرجند، دانشجو را از پیله تنهایی و صرفا درس خواندن بیرون آوریم

افتتاح كافه كارآفرینی دانشگاه بیرجند، دانشجو را از پیله تنهایی و صرفا درس خواندن بیرون آوریم مطب نما: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با اشاره به راه اندازی كافه كارآفرینی این دانشگاه ابراز امیدواری كرد كه این كافه بعنوان حلقه وصل بین دانشجویان، صنایع و مدیران استانی باشد.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجفی، در مراسم افتتاح كافه كارآفرینی دانشگاه بیرجند اظهار نمود: امیدواریم با شروع به كار كافه كارآفرینی. در امتداد احداث امید و نشاط در دل دانشجویان حركت نماییم.
وی با اشاره به اینكه امیدواریم بتوانیم تا تابستان آینده، مركز نوآوری و شتابدهی دانشگاه را تا دو هزار متر مربع گسترش دهیم، اضافه كرد: امیدواریم این مركز حلقه وصل بین دانشجویان، صنایع و مدیران استانی باشد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند بیان كرد: لازم است مسئولان باز در امتداد رسیدن به اهداف دانشگاه كارآفرین به دانشگاه بیرجند كمك كنند.
ناصر ولی پور مطلق، مدیر كارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند باز در این مراسم اظهار داشت: مهم ترین نكته برای احداث یك دانشگاه كارآفرین، فرهنگ سازی است و این مساله تنها با احداث انگیزه و رغبت در افراد احداث می شود.
وی با اشاره به اینكه در كافه كارآفرینی، دانشجویان در فضایی صمیمی به ایده پردازی می اندیشند و در امتداد ارتباط با صنعت حركت می كنند، اشاره كرد: در كافه كارآفرینی اهتمام می نماییم افراد را از پیله تنهایی و صرفاً درس خواندن بیرون آوریم و در خلال برنامه های آن، خلأ فرهنگی به وجود آمده را پر نماییم و افراد را به سمت كارآفرینی سوق دهیم.
مدیر كارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند تصریح كرد: پیش بینی می نماییم كه مشابه این مركز در خوابگاه ها و سایر پردیس های دانشگاه باز احداث شود تا چنین فضایی برای تمامی دانشجویان فراهم گردد.




1397/11/19
14:49:27
5.0 / 5
4408
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما