كتاب مرجع رشته پزشكی هسته ای به نام جوان بوشهری به چاپ رسید

كتاب مرجع رشته پزشكی هسته ای به نام جوان بوشهری به چاپ رسید مطب نما: بوشهر- كتاب بین المللی مرجع رشته پزشكی هسته ای به قلم پرفسور مجید اسدی دانشمند جوان بوشهری تالیف و به زیور چاپ آراسته شد.


به گزارش مطب نما به نقل از ایرنا، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشكی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در جهت تكمیل كتاب بین المللی مرجع پزشكی هسته ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) كتاب مبانی پزشكی هسته ای توسط اینجانب تالیف و به چاپ رسید.
پروفسور مجید اسدی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران اضافه كرد: نگارش كتاب مرجع پزشكی هسته ای هفت سال به طول انجامید و چاپ این كتاب از جانب انتشارات معتبر Springer انجام و در سطح بین الملل در دسترس متقاضیان قرار دارد.
وی یادآورشد: این كتاب به صورت Board Review تالیف شده است و بر مبنای تفاهم نامه مشترك با نشریه بین المللی Springer كه سال قبل در كشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می گردد.
عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته ای آمریكا اضافه كرد: از این كتاب بعنوان جامع ترین كتاب آمادگی تخصصی طب هسته ای و رشته های در رابطه با آن یاد می گردد.
وی اظهارداشت: این كتاب دارای 9 فصل و 133 زیر فصل است كه در 834 صفحه تدوین شده است.
اسدی خاطرنشان كرد: طراحی فصل های این كتاب به شكلی صورت گرفته است كه خواننده با مطالعه هر زیر فصل بتواند مروری كلی از پزشكی هسته ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیك داشته باشد.
وی اضافه كرد: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشكی هسته ای كه سابقه نویسندگی چندین كتاب مرجع بین المللی دارند هم مشاركت داشتند.
رئیس مركز تحقیقات پزشكی هسته ای استان بوشهر اظهار داشت: این كتاب هم اكنون در سایت های Amazon و Springer در دسترس قرارگرفته كه با استقبال بی نظیر علاقه مندان مواجه شده است.
علاقمندان به دریافت این كتاب پرارزش می توانند لینك های زیر را دنبال كنند.
سایت Springer با آدرس: https: //www.springer.com/us/book/9783319917009
سایت Amazon با آدرس: https: //www.amazon.co.uk/Principles-Nuclear-Medicine-Self-Assessment-Review/dp/3319917005
6047/6045


1397/07/24
20:42:21
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: پزشك , پزشكی , دارو , داروسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما