رئیس دانشگاه علوم پزشكی قم اعلام كرد

بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم

بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم به گزارش مطب نما رئیس دانشگاه علوم پزشكی قم از طریق اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم با همكاری و مشاركت معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در قم اطلاع داد.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، دكتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در كمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در سخنانی اظهار داشت: اربعین نماد و نمایشی در جهت وحدت و همدلی شیعیان است كه ارادت ویژه شیعیان را به امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) می رساند.
وی اضافه كرد: قم مقدس دارای جایگاه خاص و ویژه ای است و در این ایام هم زائران خیلی از مسیر قم برای تشرف به كربلا عبور می كنند كه ما به عنوان خادمان زائران باید در برنامه ریزی و خدمات رسانی به آنها تلاش كنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی قم اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در زمینه حوزه بهداشت و درمان زائران انجام شده و بخش های مختلف هم با تمام توان در جهت خدمات رسانی به مردم گام بر می دارند كه امیدواریم بتوانیم میزبانی مناسبی از آنها داشته باشیم.

ایرانی خواه با اشاره به اینكه همه دستگاه های كمیته بهداشت و درمان در حال خدمت هستند، اضافه كرد: باید مراقب بود تا فعالیت ها به صورت موازی كاری انجام نشده و در جهت خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برداشته شود.

بنابر اعلام وب دا، وی از طریق اندازی بیمارستان سیار در محوطه مصلی قدس اطلاع داد و اظهار داشت: این بیمارستان سیار با نام مبارك حضرت رقیه(س) و با همكاری معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب (ع) در حال فعالیت است كه به زائران خدمات مجانی عرضه می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی قم اظهار داشت: مواردی كه زائران خارجی كه با استفاده از این بیمارستان سیار و بر مبنای فرم مشخص به مراكز بیمارستانی ارجاع داده شوند، در صورت نیاز خدمات بیمارستانی، خدمات به آنها مجانی عرضه خواهد شد و طبق هماهنگی و دستور رئیس شورای تامین شهرستان و فرماندار قم، هزینه این بیمارستان با ابلاغ به سازمان برنامه و بودجه طبق لیست به دانشگاه پرداخت می گردد.


 

1396/08/14
23:28:47
5.0 / 5
5410
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما