وزارت بهداشت اعلام كرد

خرابی پمپ شبكه آبرسانی، علت مسمومیت ۱۷۰ نفر با آب آلوده در رامهرمز

خرابی پمپ شبكه آبرسانی، علت مسمومیت ۱۷۰ نفر با آب آلوده در رامهرمز مطب نما: سخنگوی سازمان اورژانس كشور، اظهار داشت: به علت خرابی پمپ شبكه آبرسانی در شهرك شهید مجانی و روستاهای سه تلون، كبوتری و سرتنگ رامهرمز و استفاده از آبهای ذخیره شده، ۱۷۰ نفر دچار مسمومیت با آب آلوده شدند.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی با بیان این خبر، اضافه كرد: ۵۰ نفر از این مسمومین توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند و ۱۲۰ نفر دیگر هم خودشان به مراكز درمانی رجوع كردند. این مسمومین در بیمارستانهای مادر رامهرمز، ابوذر، سینا، كرمی و نفت اهواز پذیرش شده و تحت مداوا قرار گرفتند.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: نخستین نفر از مسمومین ساعت ۱۱ بامداد روز جمعه با علائم اسهال و استفراغ به مراكز درمانی مراجعه نموده بود. هم اكنون هم تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز به منظور انجام اقدامات بهداشتی لازم همچون گندزدایی به این مناطق، اعزام شدهاند.
به گفته سخنگوی سازمان اورژانس كشور، هم اكنون ۷۹ نفر از مسمومین در مراكز درمانی رامهرمز و اهواز بستری هستند و سایر مسمومین بعد از دریافت خدمات، ترخیص شدهاند.



1397/04/10
23:20:06
2.5 / 5
4706
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
قیمت تشریفات عروسی:
https://markaztalar.com/%D8%AA%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-1
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما