دستاورد پژوهشگران کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا

دستاورد پژوهشگران کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا دستاورد پژوهشگران مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران بر روی جلد مجله معتبر JPC یکی از باسابقه ترین مجله های انجمن شیمی آمریکا (ACS) نقش بست.

به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، دستاورد رساله پیام ارغوانی، دانشجوی دکتری بیوفیزیک آزمایشگاه بیوشیمی فیزیک مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران که با راهنمایی دکتر علی اکبر موسوی موحدی استاد گروه بیوفیزیک انجام شده است، در مجله JPC بخش B به چاپ رسید.
طرح گرافیک روی جلد این نشریه توسط نویسندگان مقاله برمبنای محتوای مقاله طراحی و مورد انتخاب سردبیری نشریه JPC قرار گرفت و در مجلد ۱۲۶، شماره ۸ سال ۲۰۲۲ در همین هفته به چاپ رسید.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، The Journal of Physical Chemistry B - ACS Publications که از سال ۱۸۹۶ با چاپ معتبرترین دستاوردهای علمی در زمینه شیمی فیزیک کار خودرا شروع کرد، بعد از (JACS) Journal of the American Chemical Society باسابقه ترین مجله انجمن شیمی آمریکا (ACS) بشمار می رود.
نشریه JPC بخش B در قلمرو بیوفیزیک و بیوشیمی فعالیت می کند و نمایه H-Index آن ۳۹۲ است که بعنوان یکی از معتبرترین مجلات این حوزه شناخته می شود.

1401/01/27