از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛

همایش مجازی ابعاد انسانی-اجتماعی كرونا در ایران

همایش مجازی ابعاد انسانی-اجتماعی كرونا در ایران مطب نما: سومین نشست علمی پیش همایش ˮابعاد انسانی-اجتماعی كرونا در ایرانˮ به كوشش پژوهشكده دانشنامه نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت مجازی انجام می شود.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، این جلسه با موضوع "تأثیر متقابل پاندمی هیجانی و پاندمی عفونی بر یکدیگر" در روز دوشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 16 الی 18 برگزار می گردد.
سخنرانان این جلسه دکتر مهرنوش هدایتی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ دکتر روح الله شهابی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علومذ انسانی و مطالعات فرهنگی و و دکتر حمید پورشریفی، دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی و بازرس انجمن روان شناسی ایران خواهند بود که به ترتیب با موضوعات "تاب آوری در دوران پاندمی"، "همزمانی بروز همه گیری جسمانی و روان شناختی نتایج روان شناختی شیوع ویروس کرونا به مثابه یک اپیدمی" و "نگاهی روان شناختی به کرونا، چالش ها و فرصت ها" به سخنرانی خواهند پرداخت. دبیر علمی این همایش دکتر احمد پاکتچی خواهد بود.
علاقه مندان به شرکت و دسترسی به جلسه مجازی این جلسه فقط در ساعت برگزاری جلسه می توانند بوسیله لینک http: //www.ihcs.ac.ir/coronaconf/fa/news/19408 اقدام نمایند و بهتر است برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی، به مرورگرهای Firefox، Google Chrome یا Safari دسترسی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این پژوهشگاه قبل از این نیز در تاریخ 27 فروردین نخستین جلسه علمی پیش ‏همایش "ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران" با عنوان «تأملات فلسفی درباره بحران کرونا» و دومین نشست علمی پیش ‏همایش "ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران" را نیز با موضوع «رویکرد تاریخی- اجتماعی به مسئله کرونا» در تاریخ 3 اردیبهشت برگزار کرده است.




منبع:

1399/02/06
23:26:32
5.0 / 5
2980
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما