گسترش همكاری دانشگاه خلیج فارس با پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا

گسترش همكاری دانشگاه خلیج فارس با پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا مطب نما: دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم قطبی ایتالیا به منظور توسعه روابط بین المللی خود با یكدیگر تفاهم نامه همكاری امضا كردند.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، دكترآرش خسروی، مدیر اموربین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس در این خصوص اظهار داشت: تفاهم نامه امضا شده در زمینه سنجش ازراه دور دریایی، علوم راداری و پردازش تصاویر راداری و سایر زمینه های مورد علاقه طرفین است و پژوهشگران دو دانشگاه به صورت مشترك بر روی محیط زیست و علوم جوی خلیج فارس به مطالعه خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: تفاهم نامه یاد شده دارای مفادی همچون تبادل استاد و دانشجو، پروژه های پژوهشی مشترك، برگزاری رویدادهای بین المللی مشترك و مشاركت در امر آموزش و پژوهش است كه به سبب آن امسال پژوهشگران این پژوهشگاه برای اقامت چند ماهه و انجام مطالعات مشترك و مشاوره در پایان نامه های تحصیلات تكمیلی به دانشگاه خلیج فارس عزیمت خواهند كرد و همین طور اقدام مشترك در برنامه تبادل اراسموس پلاس اروپا در دستور كار همكاری دوجانبه قرار دارد.
برمبنای اعلام وزارت علوم، قبل تر نیز تفاهم نامه همكاری بین دانشگاه خلیج فارس و پژوهشگاه علوم جوی و آب و هوای ایتالیا به امضا رسیده بود.




منبع:

1398/08/16
20:49:59
5.0 / 5
4371
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما