رییس موسسه رازی تاكید كرد

اولویت بندی شدن طرح های تحقیقاتی بر اساس برنامه استراتژیك موسسه

اولویت بندی شدن طرح های تحقیقاتی بر اساس برنامه استراتژیك موسسه مطب نما: رئیس موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی با بیان این كه تخصص نباید زیر سایه پول قرار بگیرد، اظهار داشت: طرح های تحقیقاتی موسسه رازی مبتنی بر برنامه استراتژیك موسسه اولویت بندی شده است.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، علی اسحاقی در نشست برنامه ریزی طرح های تحقیقاتی دامپزشكی كه با حضور پژوهشگران مراكز تحقیقاتی استانی البرز برگزار شد، بر ضرورت استمرار و تداوم ارتباط پژوهشگران با آزمایشگاه های موسسه رازی با هدف پیشبرد و پیشرفت طرح های تحقیقاتی اصرار كرد.
وی در این جلسه، تولید و تحقیق خصوصاً تحقیقات دامپزشكی در حوزه بیماری ها را اولویت های موسسه رازی برشمرد و اظهار نمود: تمام فعالیت های تحقیقاتی موسسه رازی چه با هدف توسعه فرآورده های جدید و یا ارتقای كیفی فرآورده های جاری، مبتنی بر برنامه استراتژیك این مجموعه اولویت بندی شده است.
رئیس موسسه رازی، با تاكید بر اینكه پذیرش مسئولیت طرح از طرف پژوهشگران به معنای متخصص بودن فرد در آن مسئولیت است، اشاره كرد: تخصص و علم فرد متقاضی مبنای پذیرش طرح در كمیته های علمی و فنی موسسه رازی است و تخصص نباید زیر سایه پول قرار بگیرد؛ برای اینكه تمامی طرح ها با هدف رفع نیازهای دامپزشكی كشور برنامه ریزی می شود.





منبع:

1398/05/13
20:05:55
5.0 / 5
4318
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پذیرش , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما