پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به 70 درصد رسید

پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به 70 درصد رسید مطب نما: ارومیه- رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به 70 درصد رسیده است و روند ساخت آن ادامه دارد.


جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: در نظر داریم با سرعت هرچه بیشتر، 30 درصد باقی مانده روند اجرایی این طرح را تا اوایل سال آینده به اتمام برسانیم تا تجهیز آن هم بلافاصله آغاز شود.
وی ابراز امیدواری كرد تا طبق برنامه ریزی ها انجام شده این طرح در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینكه سرعت اجرای این طرح در ماه های گذشته خیلی خوب بوده است، بیان كرد: برخی مشكلات در جهت دریافت تجهیزات مورد نیاز راه اندازی این بیمارستان باعث كند بودن روند شده و افتتاح آنرا به تاخیر انداخته است.
رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: این طرح كه به ابتكار دولت تدبیر و امید در جهت تولید مركزی فوق تخصصی برای بیماری های زنان و زایمان راه اندازی شده، 300 تختخوابی است و تمام نیازهای این بخش را بعد از افتتاح پوشش می دهد.
آقازاده با تاكید بر اینكه راه اندازی این بیمارستان در جهت كاهش بار بیمارستان كوثر ارومیه طراحی و تولید شده است، اظهار داشت: بعد از ساخت آن، حوزه زنان از بیمارستان مطهری جدا شده و آن مركز درمانی هم به صورت كامل به كودكان اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینكه تا پیش از طریق اندازی كامل بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه، برنامه ریزی های كوتاه مدت برای كاهش بار بیمارستان كوثر اندیشیده شده است، اضافه كرد: ترغیب بیمارستان های خصوصی برای زایمان طبیعی و ارتقای سطح این بیمارستان ها در این بخش و راه اندازی مركز سلامت مادر و كودك در شهرك ایثار ارومیه همچون این تمهیدات به حساب می آید كه همه آنها موفق بوده است.
وی تصریح كرد: عزم دانشگاه علوم پزشكی جهت راه اندازی بیمارستان 300 تختخوابی فوق تخصصی زنان ارومیه در بیشتر از 20 هزار مترمربع مساحت جدی است، افزود: برخی اخبار درباره ركود ساخت این مركز حقیقت ندارد.
به گزارش مطب نما به نقل از ایرنا بعد از روی كارآمدن دولت تدبیر و امید و تغییر مدیریت ارشد استان و دانشگاه علوم پزشكی، وضعیت بیمارستان زنان و زایمان كوثر نامناسب تشخیص داده و برنامه ریزی های لازم برای جایگزینی این بیمارستان انجام شد؛ بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه در خیابان حسنی ارومیه قرار دارد.
8137/7129


1397/08/24
00:04:15
5.0 / 5
4461
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما