رویداد متا کانکت ۲۰۲۴ اوایل مهر ماه

رویداد متا کانکت ۲۰۲۴ اوایل مهر ماه مطب نما: شرکت متا اعلام نمود که رویداد کانکت 2024 خودرا 25 و 26 سپتامبر مقارن با 4 و 5 مهر ماه 1403 برگزار خواهدنمود و شنیده ها حاکی از آنست که متا احتمالاً در این رویداد از یک هدست جدید کوئست(Quest) یا دستگاه کوئست با نام تجاری ایکس باکس(Xbox) رونمایی خواهدنمود.


به گزارش مطب نما به نقل از ایسنا، رویداد Meta Connect ۲۰۲۴ در ۲۵ و ۲۶ سپتامبر برگزار می گردد و این شرکت در شبکه اجتماعی ایکس اعلام نمود که آینده هوش مصنوعی و واقعیت ترکیبی را کاوش خواهدنمود.
به نقل از انگجت، سال قبل متا از این رویداد برای عرضه آخرین هدست خود موسوم به Quest ۳ و عینک هوشمند Ray-Ban Meta و غیره بهره برد.
گفته می شود که این رویداد امسال ممکنست جنجالی تر و شلوغ تر باشد. شرکت متا در ماه آوریل یک هدست Quest با الهام از Xbox نسخه محدود را معرفی و اعلام نمود که نام سیستم عامل کوئست اواس(Quest OS) را به متا هورایزن اواس(Meta Horizon OS) تغییر می دهد. همین طور این سیستم عامل را به روی اشخاص ثالث باز کرد و اظهار داشت که شرکت های لنوو و ایسوس هر دو بر روی دستگاه های واقعیت افزوده آن کار می کنند.
متا همین طور می تواند یک هدست مقرون به صرفه تر به نام Quest ۳S را در این رویداد معرفی نماید.
متا همین طور یک صفحه اختصاصی در وب سایت خود به وجود آورده تا علاقه مندان و کاربران کنجکاو از سخنرانان، جلسات و فناوری های ویژه رویداد امسال مطلع شوند.
مثل قبل احیانا در سخنرانی اصلی، مارک زاکربرگ چشم انداز خودرا برای متا در سال آینده بیان می کند. این سخنرانی می تواند جالب توجه باشد، چونکه بنظر می رسد این شرکت تمرکز خودرا از واقعیت ترکیبی به سمت هوش مصنوعی تغییر می دهد.




منبع:

1403/03/18
12:00:38
5.0 / 5
217
تگهای خبر: دستگاه , سایت , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
مطب نما
matabnama.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مطب نما محفوظ است

مطب نما

نزدیکترین مطب به شما